maandag 4 mei 2009

toch weer een uur van mijn tijd af

gezien de studie en wat al niet meer, gooi ik er gewoon even drie korte evelien-weetjes tegenaan.

1. mijn rechtergroteteennagel en ik dienen binnenkort afscheid van elkaar te nemen. een te kleine schoen en veel eropgesta vorige week tijdens mijn legendarische american footballwedstrijd is de vermoedelijke oorzaak. ook de linker doet niet helemaal lekker meer mee, maar die is niet paars en bovendien lijkt 'ie nog stevig gebed te zijn in - uhm - zijn nagelbed. u mag gerust weten, ik heb het er vrij moeilijk mee. het was een mooie nagel.

2. vandaag nuttigde ik mijn eerste redbull in jaren. de laatste keer nam ik er gelijk drie en stond toen uren later nog te rillen als een rietje (rietjes rillen niet trouwens, maar dat geheel terzijde), waardoor ik het een hele poos niet meer aandurfde. vandaag echter m-o-e-t ik alle artikels gelezen hebben voor de paper die ik morgen m-o-e-t afkrijgen. in comes the redbull. dit is overigens nog onschuldig, sommige studenten hier presteren op grote hoeveelheden ritalin en andere adhd-medicatie - en niet omdat ze adhd hebben. een mooi handeltje voor de beginnende ondernemer.

3. vanaf eergister ga ik iedere dag naar de fitnessruimte om mijn (toch al goddelijke) lichaam weer strak en rimpelvrij te maken voor het afstudeerfeestje. dat feest is op een boot, en galakostuum is gewenst; derhalve een goede gelegenheid om m'n jan taminiau-jurk weer van de fictieve zolder te halen. gezegd moet worden wel dat ik gister heb gemist wegens het concert waar d en ik kaartjes voor hadden: ' dark was the night ' in de radio city music hall. was leuk hoor!

1 opmerking:

Dory zei

Van Red Bull krijg je volgens mij erge wallen, dus ook gezichtsfitness nodig?
En heb je niet die leuke schotse kilt meegenomen naar N Y? Bijna net zo leuk/mooi als je J T jurk!
Niet te veel afleidingen zoeken! Nog even volhouden! Het loont echt!
Succes!