vrijdag 8 mei 2009

fiedelkoetkoet (je moet wat)

er is weinig nieuws hoor. ik zit nog steeds te studeren. op dit moment trek ik langzaam de haren uit mijn wenkbrauwen uit pure frustratie. het is 3.30am, ik wil naar huis, maar mijn paper moet eerst af, want de deadline was gister.

ondertussen is het wel aardig om te vermelden dat de doos met stroopwafels en drop die ik vorig jaar juli naar mijn collega's in kenia stuurde na bijna een jaar spoorloos te zijn geweest vorige week is opgedoken. op mijn adres in amsterdam, om precies te zijn. daar kwam een vriendelijke tnt-bezorger een afgeragde doos vol met stempels en stickers afleveren bij vriend j die op de kat past: de doos kon niet bezorgd worden op het adres in nairobi dat ik had opgegeven (post bezorgen in kenia loopt niet zo soepel als je geen postbus hebt) en derhalve hadden ze hem maar weer teruggestuurd ('ze' als in de mensen van de postbezorging aldaar).

ik had eigenlijk verwacht dat de douanemensen zich wel tegoed zouden doen aan overheerlijke nederlandse delicatessen, maar nu zit ik dus met een doos vol verlopen stroopwafels opgescheept. lekker.

1 opmerking:

Maaike zei

Zo zie je maar weer. Wie wat bewaart die heeft nog wat!!!