dinsdag 21 april 2009

sponsorloop

weten jullie het nog: je was 7 en op je school werd een sponsorloop georganiseerd. eerst had je je hele familie en vooral ook de buren gevraagd om je te sponsoren voor elk rondje dat je rende. daarna probeerde je zo hard mogelijk te rennen / te lopen met steken in je zij, zodat je zoveel mogelijk geld kon ophalen voor het foster parents plan / een school in uganda / kinderen in peru. oh wat was dat leuk (zeker de stempels die je na elk rondje op je arm kreeg, en waarmee je flink kon lopen pochen)!

welnu, datzelfde ga ik weer doen: op 17 mei doe ik mee aan de aids walk new york, een sponsorloop waarbij het opgehaalde geld ten goede komt aan new yorkers die met aids leven. ik loop speciaal voor de non-profit organizatie waar ik het hele jaar stage heb gelopen: african services committee. al het geld dat de leden van ons team ophalen komt ten goede aan onze food pantry, die we recentelijk hebben moeten sluiten vanwege gebrek aan sponsorgelden. derhalve zullen we dus hopelijk na de aids walk weer in staat zijn om onze clientèle (bijna zonder uitzondering afrikaanse migranten met hiv/aids) van rijst, soep en fruit te voorzien.

derhalve: sponsort mij! het is vrij gemakkelijk: je betaalt 1 bedrag (dat moet tenminste 25 dollar zijn, dat vond ik ook een beetje stom, maar zo zit de website in elkaar - en ach, 25 dollar is iets van 4 euro toch?) en hoeft dus niet bang te zijn dat ik met mijn superfitte american football-lichaam 108 rondjes ren. om te doneren klik je hier, en dan zoek je op 'evelien' (tot op heden is er maar eentje, en dat ben ik). vervolgens vul je het formuliertje in en hopla! mijn lieftallige echtgenoot d en goede vriend j hebben inmiddels hun portefeuilles al getrokken. blijf niet achter! met naam en toenaam zullen de gulle gevers op mijn veelbezochte website (39.000 bezoekers in anderhalf jaar, jawel) een ereplekje krijgen.

dank! hartelijk!

Geen opmerkingen: