zondag 19 april 2009

dam good

zit je te nietsvermoedend op de bank naar een aflevering van law and order te kijken, krijg je reclame en roept daar opeens iemand: dames en heren, we gaan beginnuh!



mooi toch, zo'n amerikaanse reclame voor nederlands bier. mijn hollandse hart gaat er iets sneller van kloppen, zeker omdat ik de afspiegeling van amsterdam wel aardig vind. (alleen: ik heb nog nooit iemand in een lantaarnpaal voetbal zien spelen, of iemand met rood haar zien dansen op straat. en waar vieren die mensen in dat zaaltje toch feest? de heren van amstel?) natuurlijk volstrekt misplaatste trots overigens, want amstel is vies. nee, dan grolsch! oh grolsch. ik mis u. mist u mij ook?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De lantaarnpaal voetballer is toch echt een semi-beroemd straatartiest die zo nu en dan letterlijk rondhangt op het Leidseplein, foei!

Anoniem zei

Voila; http://www.youtube.com/watch?v=G5QlDkgmtw8

Tip: Zet je geluid uit.

Dory zei

Grolsch????? Het was toch Tusker!!!!!
En D, danst die nooit op straat?
Het aftellen kan gaan beginnen, hoor! Nog 48 dagen!? Dan kan je op zoek naar dat zaaltje!