donderdag 18 juni 2009

debat

het leven in nederland is precies wat je ervan verwacht. de woonkamer hangt continu vol met drogende was, de kat is inmiddels weer weggelopen (en wordt ongetwijfeld teruggevonden), de wethouder heeft het moeilijk en ik ben al twee keer nat geworden van de regen.

waar ik nou zo naar verlang is het drinken van bier uit fles in een park met een muziekje op de achtergrond en een kleedje met broodjes en aioli ofzo. en dat dan in combinatie met wat fijne vrienden en eventueel een bordspel. holladiejee!

maar goed, het werk roept. eergister diende ik een bijdrage te leveren in de commissie kunst en sport over de rol tussen de politiek en kunst, en vandaag moest ik naar een debat van de asva over studentenhuisvesting in achterstandswijken (daar was ik opvulling voor een vvd-raadslid die niet kon / wilde: nou, wij van groenlinks willen altijd wel!).

dus en derhalve: het kleedje laat nog op zich wachten. maar de eerste de beste keer dat de zon begint te schijnen, hang ik de debatten aan de wilgen en ben ik hupsa in het westerpark. ik ben gekke henkie tenslotte niet.

Geen opmerkingen: