vrijdag 20 maart 2009

huis

d en ik willen de laatste twee maanden graag in brooklyn wonen, zodat we dat deel van de stad ook wat beter leren kennen (en zodat we aan het eind van de maand wat geld overhouden, in plaats van andersom). dus struin ik craigslist af, de site waar je zowel je huis te koop kan zetten, een vrijpartner voor de avond kan vinden als een statement kan maken over de burgemeester.

de meeste mensen bieden gewoon op een normale wijze hun appartement aan, maar het kan ook anders:

i'm looking for someone with great spiritual energy and a good aura. my home is my temple, so a "clean" space is important. so if you are into ifa, kemetic studies, asar/auset, islam, santeria, lukumi, buddism, hinduism, yogi, or whatever . . . give me a holla.
ik dronk vroeger wel eens yogi-drink, dus ik zou hem best een holla kunnen geven. maar wat zou deze meneer bedoelen met clean tussen de aanhalingstekens? clean als in geen alcohol en drugs? clean als in stofvrij? clean als in geen scheldwoorden? ik weet het niet, ik weet het niet. en dus zoek ik nog maar even verder.

Geen opmerkingen: