woensdag 8 oktober 2008

plasje

iemand het debat gister gezien? vertel me er wat over, ik heb het namelijk min of meer gemist. dat kwam als volgt: ik had een aantal nieuwbakken vrienden uitgenodigd om in mijn plaza het debat te kijken. toen we vervolgens met z'n achten hutjemutje zaten, werd er veel te veel geouwehoerd en debatteerd door onszelf om ook maar enigszins het debat te kunnen volgen. op zich wel goed juist, want door het lawaai konden we alleen de lichaamshouding van de twee kandidaten beoordelen. komt 'ie.

obama: een rijzige staatsman. lekker losjes in zijn pak, goeie kop. die komt nog wel eens ergens.

mccain: moest 'ie plassen ofzo? wat is er mis met die man? niet alleen zat hij met x-benen op zijn stoel (die waarschijnlijk te hoog voor hem was, daar zal wel over geklaagd gaan worden bij de organisatie), maar hij liep - excuus - schoffelde tevens over het podium alsof een van zijn testikels nog niet was ingedaald. hij leek nogal uit balans. na het debat wist hij niet hoe snel hij weg moest komen met zijn popje (waarschijnlijk naar de wc, alwaar hij met behulp van cindy zijn plasje kon plegen), waardoor obama met michelle minuten lang alleen in beeld was - handenschuddend en al.

volgende week laatste debat, ik denk dat mccain voor de zekerheid een luier omdoet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het getuigt niet van respect wat er staat.

Anoniem zei

respect! linksmens!