maandag 27 oktober 2008

makelaar

ultrakorte update eritresche voetbaljongens: ze zijn in seattle en zoeken werk. het liefst iets met betaald voetbal (dat is: dat ze voetballen en daar geld voor krijgen). dat zou d. ook wel willen, maar die jongens hadden een dergelijke baan ook toen ze nog in eritrea waren, dus de wens is niet geheel uit de lucht gegrepen. ik probeer ze nu te verkopen bij de seattle sounders, die toevallig net op zoek zijn naar nieuwe spelers omdat ze per 2009 aan de primeur league in de vs mogen gaan meedoen. ik heb echter nooit geleerd voor spelersmakelaar dus ik ben er niet zo goed in. iemand tips?

ps vanochtend at ik brood met hagelslag en gisteravond had ik stroopwafels bij de thee! en af en toe zie ik kans een dropje te eten voordat d. ze allemaal heeft opgegeten. met dank aan die eltern!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

niet vergeten je 10% te eisen

Anoniem zei

Hoho, je moet natuurlijk wel als makelaar gebruik maken van de zwakke positie van je cliƫnt. Dus die 10% is voor de Eritreetjes en jij pakt gewoon lekker 90%. En vooral veel tekengeld vragen he, want een hoog salaris voor ze daar koop jij natuurlijk weer niks voor!