zondag 12 oktober 2008

hak op tak

telkens als ik op amazon kom, zegt die website 'hallo evelien, hier zijn misschien een paar boeken die wel interessant voor jou kunnen zijn'. dan geeft 'ie tips die fantastisch goed zijn, waardoor ik ze altijd wel moet kopen. en nu heb ik een enorme stapel boeken die erop wachten om gelezen te worden! zie ze hiernaast, als je een beetje naar beneden scrolt (op mijn echte weblog). voor 31 januari (dat is dus drie en een halve maand) moet ik ze allemaal uit hebben. vergeet niet dat ik ondertussen ook gewoon mijn studieboeken moet lezen he, het is dus geen kattenpis.

heb je nog tips voor goede boeken? die een beetje passen in het thema 'wereldorde, mensenrechten, ontwikkelingseconomie'? ik hoor het graag (na 31 januari)!

een van de boeken is verfilmd (kind leopold's ghost). en nu we het toch over films hebben (djezus wat ben ik goed in bruggetjes): ga 'religulous' zien. het is een erg amusante film, die d. en ik afgelopen weekend in een new yorkse bioscoop zagen. ik gloeide even van trots toen amsterdam prominent voorbij kwam, en onze blijkbaar wereldwijd bekende tolerantie. helaas werd die trots in 1 klap de grond in geboord toen geertje w. aan het woord werd gelaten. maar desalniettemin: gaat het zien!

Geen opmerkingen: