zaterdag 6 september 2008

woei!

jullie moeten weten, de tafel met de laptop staat vlak voor het raam (zodat ik altijd een mooi uitzicht heb als ik aan mijn weblog werk). vandaag betekende dat raam echter dat ik half weggeblazen werd (het raam staat altijd open, want het is zo ongelooflijk waharm!). orkaan hanna trekt over het oosten van amerika en doet daarbij ook een beetje new york aan. geen doden hier hoor, maar dus wel erg veel wind en heel erg veel regen. wegen staan onder water (toch gek, want ze hebben hier zoveel metrogangen dat je zou verwachten dat dat water daar wel heen zo gaan) en de bomen zwaaien wat heen en weer. ik had eigenlijk gehoopt op black outs enzo, maar hanna blijkt maar matig interessant te zijn. misschien dat ike meer is dan een storm in een glas water.

Geen opmerkingen: