woensdag 6 augustus 2008

6 tegen heel weinig

vandaag was niet per se de meest succesvolle dag in het leven van mijn persoontje. het begon al vroeg, of eigenlijk niet: ik werd potverdrie pas om elf uur wakker. en dat was niet omdat ik er de vorige dag 'laat in lag', zoals je dat dan zegt. hell no, het was gewoon half twaalf; d. en ik hadden getafeld met een vriendin van d. die hier al een paar jaar woont en daarna waren we gewoon langs de rivier naar huis gelopen. het was wel na een dag vol met regeldingen, maar kom op zeg, als een mens daar al moe van wordt!

goed, ik werd dus laat wakker, en vervolgens ging ik op zoek naar tennisballen. in het appartement lagen namelijk tennisrakets, en voor de deur - helemaal aan de rivier - een tennisbaan. maar ballen, ho maar. nadat eerst d. eropuit was gegaan om een sportwinkel te zoeken, en daar hopeloos in gefaald had, was mijn poging niet echt succesvoller. het enige lichtpuntje van dag was misschien dat ik - met de moed in mijn schoenen en nog steeds geen tennisbal rijker - opeens een tennisbal in de goot zag liggen. dat wat in de goot ligt, is meestal vies, zo ook de bal, maar beter een vieze bal dan geen bal.

welnu, al tennissend kwam ik erachter dat ik daar niet zo goed in ben. d. won met 6-2, 6-0 en 6-3 (hij staat erop dat ik dit vermeld, nou ja, hij zijn zin). ik word doorgaans sjachrijnig van iets wat ik niet kan, maar ditmaal wist ik mezelf er moedig overheen te zetten. echt lekker zit het me echter niet. gewoon een bal overslaan, wie kan dat nou niet? morgen ben ik vast al een stukje beter.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Blijven oefenen.
Koop anders eerst zo'n bal aan een touwtje. Win je altijd, ook beter voor je humeur!

Anoniem zei

Oefen anders eerst even hier: http://www.download-free-games.com/online_games/Pong.htm