woensdag 2 juli 2008

weer thuis

dus dan ben je weer terug. na mezelf heel zielig te hebben gevonden op maandagavond (zit je daar een beetje in zak en as op een vliegveld; en krijg je ook nog eens allemaal smsjes van mensen die willen dat je niet gaat) vloog ik helemaal zoals dat met vliegen gaat naar londen en daarna naar amsterdam. en weet je, op het moment dat ik amsterdam zag liggen - de havens, het ij, de rembrandttoren - toen was het allemaal weer goed. toen voelde ik me thuis, en dat is natuurlijk fijn. helemaal toen ik op schiphol d. weer zag, ja, dat was wel heel erg leuk.

thuis zijn is goed: een bed dat ik ken, een douche waar veel warm water uit komt, een koelkast met eten dat ik lekker vind; beter dan dat kan het natuurlijk niet. en als je dan 's avonds nog uit eten gaat in westerpark en vervolgens naar een concert van doe maar wordt gebracht (nogmaals, ik heb een lief vriendje), dan is het makkelijk om nairobi te vergeten. het is gek eigenlijk, want het voelt alsof ik nooit ben weggeweest.

Geen opmerkingen: