woensdag 2 juli 2008

trouhouhouwen!

overmorgen word ik in de echt verbonden met d.

tadadadadaaa!!!!

beide hadden we besloten dat nog een jaar niet samen zijn een slecht idee zou zijn. de vs inkomen zonder duidelijke reden (ik vind de reden 'ik wil graag met mijn geliefde zijn' een hele goede, maar dat vinden ze bij de visum-verstrekking niet echt...) is echter lastig, want een toeristenvisum is maar drie maanden geldig. en derhalve besloten we om te trouwen, zodat hij op mijn visum meekan en we samen een jaar new york kunnen gaan ontdekken.

het is allemaal heel casual hoor: we gingen in ondertrouw toen ik in bujumbura was (daar hoef je dus niet bij aanwezig te zijn; wat een farce), we hebben ringen van snoep (dat klinkt gaarder dan het is: d. heeft vandaag speciale zuurtjesringen laten ontwerpen) en mijn jurk dient nog gekocht te worden. maar leuk is het, eigenlijk, stiekem wel. een vriendin uit de amsterdamse gemeenteraad gaat ons in de echt verbinden, daarna is er een high tea voor de kleine hoeveelheid mensen die het geluk hebben uitgenodigd te zijn voor ons vs-visum-feestje en 's avonds worden onze vrienden van gratis bier voorzien in een etablissement in het centrum van amsterdam. laten we zeggen: ik heb er zin an.

1 opmerking:

Anoniem zei

En, en, en?? Foto's voor de belangrijke afwezigen?