donderdag 5 juni 2008

18 / 12

nadat ik gisternacht tot half twee had doorgewerkt om alle claims die nog in mijn naam uitstonden af te ronden (35 in totaal assessed op 1 dag, ik denk een absoluut kantoor record) ben ik nu bijna bijna bijna klaar. je zou verwachten dat ik moe zou zijn na een werkdag gister van 18 uur (dat heb ik denk ik in nederland zelfs nooit gedaan), en vandaag weer 12 uur. maar eigenlijk zit ik nog vol energie: kom maar op met al die claims en vluchtelingen! mooi dat ik er nog lang niet genoeg van heb.

morgen laatste dag. het geheim gedoe van mijn collega's over het afscheidsfeestje is wel schattig. eergister heb ik reeds met mijn tot-vrienden-geworden-collega's biertjes gedronken (of nee, zij dronken mangosap, mijn medestagiaire dronk bier en ik dronk gin-tonics). geheel toevallig is er morgen een happy hour georganiseerd voor de het hele kantoor, dus dat is een goede gelegenheid om iedereen gedag te zeggen. daarna gaan we bowlen, en daarna dansen. om vervolgens de bus naar kampala in te rollen. mijn taxichauffeur is op dit moment een ticket aan het kopen in de stad, en ik ga nu maar eens naar huis (het is half acht, maar ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet...) om in te pakken. aangezien mijn appartement volgende week leeg moet zijn, moet ik echt alles pakken. het is maar stom.

1 opmerking:

Anoniem zei

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Bedenk maar dat je ook weer nieuwe dingen gaat ontdekken.