vrijdag 6 juni 2008

trots

ik had verwacht veel verdrietiger te zijn vandaag, maar iedereen is zo lief en complimentieus dat ik eigenlijk alleen maar heel vrolijk ben. op het afscheidsfeestje vanochtend zei mijn baas in zijn speech dat hij nog nooit zo'n goede stagiaire had gehad. er waren ook veel collega's van de andere afdelingen, omdat ik altijd praatjes maak met iedereen. de tolken hadden een vet cool ethiopisch shirt voor me gekocht, en mijn collega's gaven me onder andere een kaart van de regio waar iedereen op had geschreven waar ze vandaan kwamen. mijn speech (waar ik stiekem wel een beetje op geoefend had thuis) werd met veel bewondering ontvangen; 'die nieuwe kofi annan' werd ik genoemd. excuus voor het gebral, maar ik ben best wel trots op het feit dat iedereen zo tevreden over me is. blijkbaar heb ik goed werk geleverd.

mijn taxichauffeur heeft in de tussentijd een ticket naar kampala gekocht; helaas vertrekt de bus pas morgenavond om 11 uur (fantastisch, dat is dus weer een nacht in een bus al niet slapende). ik ga nu snel wat wijn drinken op het happy hour van kantoor, wat zich recht voor mijn raam afspeelt. ik denk dat het volgende bericht uit kampala gaat komen.

Geen opmerkingen: