dinsdag 15 april 2008

kiplagat, watch your back

respect is nu op zijn plaats. ik heb zojuist in de gym vijf kilometer gerend, in 22 minuten. dat betekent in theorie dat ik de marathon kan rennen in drie uur. drie uur, dat is best snel. (ik weet het, zo werkt het natuurlijk in het echt niet, maar het echt, het echt; ik zeg altijd: smecht!) nu het respect daar is, is het eigenlijk zonde om te vermelden dat ik na dit stukje rennen geen vocht meer in mijn lichaam had en bijna flauwviel van ellende. daar dient dus nog even aan gewerkt te worden, maar het begin is daar!

2 opmerkingen:

Unknown zei

netjes :) heb zelf maandag ook weer een keer hardgelopen (4,5 km) en heb nu behoorlijk spierpijn... voor mij dus voorlopig geen marathon. maar ben benieuwd, houd ons op de hoogte :P

Anoniem zei

De marathon van Rotterdam is afgelopen zondag gewonnen door ....... een Keniaan in 2uur en 5 minuten. Dus als je nog even blijft oefenen, wie weet.....!