dinsdag 15 april 2008

ja ik wil!

het was weer een productieve dag. ik ben klaar met mijn guidelines, maar nu moet iedereen die boven mij staat in hierarchie (id est: iedereen) er nog zijn goedkeuring aan geven. ik hoop dat het tegen de tijd dat ik wegga klaar kan zijn... daarnaast heb ik tevens aan mijn scriptie kunnen werken. mensen begrijpen niet zo goed dat ik het over waterrecht doe (precieze onderwerp: how are the principles of equitable utilization and no-harm employed in the legal water resources managment on the West Bank, and how does this regime for water use and allocation work out in practice?). ik begrijp het ook niet zo goed.

we hebben vanaf vandaag eindelijk werkend internet; mijn kantoor het eerste omdat ik de mannen die dat regelen had omgekocht met stroopwafels... slechte boel eigenlijk. nu zijn er nog twee dagen over om de gehele desk in te richten, in het succes daarvan heb ik een hard hoofd. de omwonenden, bijna allemaal witte expats, hebben al geklaagd over de vier vluchtelingen die hier elke dag voor de deur staan. ben erg benieuwd wat ze maandag gaan zeggen, als er drie- of meer honderd zijn en ze gaan demonstreren.

in plaats van gewoon tafels met computers erop hebben ze nu voor de desk hele stellages gebouwd: voortaan moeten we de vluchtelingen achter glas te woord staan. ik haat het nu al, het is zo ongelooflijk onpersoonlijk. als ik in een wisselkantoor had willen werken, dan had ik dat wel gedaan. met het oog op het mesincident is het misschien wel verstandig, maar ach, je kan het ook overdrijven. nou ja, niks aan te doen.

vandaag gaan d. en b. trouwen!

Geen opmerkingen: