dinsdag 11 maart 2008

bitter balls

ho ho ho! voor iedereen die nu denkt dat ik het niet leuk vind hier en dat ik binnenkort ga opgeven: niets van dat al! ik ga iedere dag met plezier naar kantoor, juist omdat er af en toe ook een vluchteling is die ik kan helpen. zoals vandaag, zes jongens van mijn leeftijd waar ik de hele middag mee bezig was (waardoor ik nu tot minimaal acht uur 's avonds aan het overwerken ben omdat ik mijn gewone werk nog moet afronden) en die ik uiteindelijk een oplossing voor hun probleem kon bieden. zij blij, ik blij.

overigens kom ik wel eventjes naar nederland, maar dat is niet omdat ik er de brui aan geef. in de eerste week van april heb ik twee interviews voor studiebeurzen. dat kon niet over de telefoon, of door middel van videodinges. dus nu maar hopen dat ik ook daadwerkelijk die beurzen krijg toegewezen, anders wordt het een duur grapje. waar niemand om moet lachen, dus ook nog eens een slecht grapje. aan de andere kant, ik kijk er naar uit om in nederland te zijn, eventjes. mijn zus is dan net bevallen, en ik kan d en mijn vrienden zien: joepie! op naar de bitterballen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

bitterballen... dat gaat gewoon nog lastig worden. Om een of andere reden heeft de Gaeper (laten we hopen tijdelijk) geen bitterballen. Iets met voorraden, boodschappen...

Het leven is zwaar als studerende Westerling in Nederland. ;-)

Evelien zei

WAT?

Unknown zei

Rustig, rustig, dat was eenmalig, omdat ik te laat was met ze te bestellen. Dus als je, wanneer je naar NL komt om 22:00 met ons komt borrelen, is er geen probleem!

Liefs Nath