donderdag 23 april 2009

de bal is niet rond

ik heb mezelf net volgepropt met koolhydraten en ga straks vroeg slapen. d heb ik voor de gelegenheid naar de stoel verbannen, want onder geen beding kan ik seks hebben voor de wedstrijd. straks is het zover, en de zenuwen gieren thans door mijn lijf.

american football: morgen speel ik mijn eerste wedstrijd, en gewonnen zal 'ie worden. nog mooier zou het zijn als ik daadwerkelijk een touchdown maak. dat kan heel goed, want ik ben nog steeds right receiver (al moet ik sinds de laatste training die positie wel delen met iemand anders, maar ik ben tegelijkertijd ook gepromoveerd tot right defender). precies om midderdag zal het startsignaal van de scheidsrechter klinken, en zullen wij - met zwarte streep onder de ogen en matchende t-shirts - tegen die andere vrouwen van leer trekken.

er zijn drie dingen waar ik op hoop:
1. dat ik de bal niet uit mijn handen laat vallen;
2. dat ik de winnende touchdown maak en mijn ingestudeerde dansje kan doen;
3. dat ik tijdens de wedstrijd een bloedneus  wordt geslagen en dat dan stoer over mijn t-shirt kan uitsmeren, onderwijl in het nederlands dat kreng van het andere team uitscheldend voor iets lelijks*.

morgen hoort u meer.

* hier stond een heel erg scheldwoord, maar aangezien vaak kinderen en geestelijken meelezen op dit weblog houd ik het voor nu beschaafd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt voor de interessante informatie