zaterdag 14 maart 2009

quitte, nou ja, bijna

tot diep op mijn ziel beledigd, maar toch gelukkig vanwege de aanschaf van nieuwe kledij kom ik net terug uit brooklyn. aldaar, in het midden van hipsterland, heb ik de kleren die ik koesterde doch nooit droeg verkocht en voor dat geld nieuwe tweedehands kledij aangeschaft. de skinny jeans die niet zo skinny meer is en mijn rode t'shirt met lenin-en-een-feestmuts wilde ze wel hebben, maar mijn blauwwitte zwangerschapsjurkje en turkwaze in-kenia-gekochte-en-dus-diep-sentiment-hebbende blousje werden bruusk in de zak van het goede doel gedaan. na ja zeg. dat blauw-witte jurkje zwiert heel fijn hoor! (maar je lijkt er dus zwanger in, misschien hadden de dames hipster achter de balie dat in 1 oogopslag al door.)

en terwijl ik jurkjes stond te passen, liep ik mooi de audities voor america's next top model mis. daar gaat mijn kans, potdomme. nou ja, ik denk dat ik het toch meer van de 'ontdekking-op-straat' moet hebben.

Geen opmerkingen: