zondag 4 januari 2009

niksig

tja. wat kan ik zeggen. ik zit al dagen braaf mijn papers te typen terwijl ik met enige afgunst op facebook lees hoe mijn klasgenoten naar exotische oorden als honduras en de bahamas vliegen om de laatste week van de vakantie te vieren. over een week begint het tweede semester al, en ik vrees dat ik tot die tijd nodig heb om beide papers af te krijgen. eentje schrijf ik over van terrorisme verdachte vluchtelingen, en de ander over de vn-macht in congo en hoe het allemaal beter kan (ik heb alle antwoorden uiteraard).

ik zou iets kunnen schrijven over israel en de aanvallen op gaza, maar ik geloof niet dat ik iets toe te voegen heb aan de veelheid aan meningen die zich over internet verspreiden. daarom denk ik dat ik maar weer verder ga met congo, daar heb ik tenminste enigszins verstand van. volgende week ga ik misschien wel weer eens het huis uit, zodat ik iets te vertellen heb op dit medium. over hoe ik in de poep stond ofzo.

Geen opmerkingen: