dinsdag 30 september 2008

wiehiehieieieie!

eerst had ik een vriendje, maar geen wii. nu hebben we een wii, maar heb ik geen vriendje meer. voor de outsider: een wii is een spelcomputer. maar niet zomaar 1! bij de wii zitten twee afstandsbedieningen die je in je hand moet houden (oke, dat is meestal zo) en die your every move volgen op de tv. als je dus een spelletje tennis speelt, dan moet je tennisbewegingen maken. als je bowlt, idem dito. als je honkbalt, etc etc. een potje boksen ziet er vooralsnog het allerbelachelijkst uit.

vanmorgen zong ik 'happy birthday' en gaf ik d. zijn cadeautjes. had ik het nu maar gelaten bij de mok, het strikdiploma en de ochtendjas... dan hadden we de rest van het verjaardagsprogramma gewoon kunnen afwerken: ontbijtje in de stad, museumpje, dierentuin, galerietje, restaurantje, concert van ben folds. maar nee, nu staat 'ie in zijn onderbroek (ik heb een filmpje) te zweten met twee controllers in zijn hand. volledig van de wereld (id est: van mijn verjaardagsprogramma) afgesloten, met enkel nog oog voor de tv en zijn nieuwe wii. slechste cadeau ever!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het lijkt erop dat je echt even naar dit liedje moet kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=SO5JY1KKYZo

:)

Anoniem zei

Dat betekent dus nog maar één ding!
Samen een spelletje wii spelen en zorgen dat hij wint.(gewoon laten winnen, ook al ben jij beter!) Ziet hij je misschien weer staan omdat jij natuurlijk nu heel zielig bent, omdat je "verloren" hebt.

Unknown zei

Zo'n ding heeft toch een adapter? Eruit trekken, opbergen en alleen onder bepaalde voorwaarden tijdelijk teruggeven.