zaterdag 9 augustus 2008

tot de dood erop volgt

weten jullie nog, die gaten in de grond, met roosters erop? in de vorige blog liet ik ze al vallen, en vandaag kwam ik er weer heel veel tegen. eentje was heel eng, met hele grote gaten en een heel diep gat eronder. doodeng, maar zoals ik eerder al zei: ik dwing mezelf erover heen te lopen want ik ben geen mietje.

maar mietje of niet, mooi dat ik nu nooit meer (n-o-o-i-t m-e-e-r) over die gaten heenloop!

net op het middernacht journaal was er een bericht van een man die in brooklyn (een buitenwijk van new york, maar nog steeds in new york en dus nog steeds diezelfde roosters) door zo'n rooster was gevallen en beide enkels had gebroken. oh! my! god! hij viel maar 6 voeten, dat is 2 meter, dus hij had geluk, want sommige van die gaten zijn wel 103 meter diep. echt waar! levensgevaarlijk, roosters des doods zijn het: mij krijgen ze er niet meer op.

Geen opmerkingen: