woensdag 30 juli 2008

ieieieieieieie!

ik heb nog maar 23 en een half uur en ik moet nog zoveel dingen doen! waarom heb ik dat niet eerder gedaan? waarom waarom waarom waarom? ik hoefde niet per se vandaag nog mijn bankrekening van de sns naar de abn laten omzetten, niet per se vandaag nog de laatste hand aan mijn scriptie te leggen, niet per se vandaag nog een koffer voor d. te kopen, niet per se vandaag nog allemaal mailtjes te moeten versturen, niet per se vandaag nog een doos met stroopwafels naar kenia te verschepen, niet per se vandaag nog de kasten in huis op te ruimen, niet per se vandaag nog kleren naar de tweedehandswinkel te brengen, niet per se vandaag nog een sleutel- en kattenoverdracht te regelen, niet per se vandaag nog een allerlaatst potje patience te spelen, niet per se vandaag nog een nieuwe telefoon te regelen, niet per se vandaag nog mijn ov-vergoeding om te laten zetten, niet per se vandaag nog mijn declaraties in te leveren.

streeeeeeeeesssss!

Geen opmerkingen: