donderdag 10 april 2008

hit me hit me tv!

eerst maar even het blijde nieuws: ik heb de fulbright gekregen. !!! onnodig te zeggen - maar ik doe het toch - dat dit heel goed is voor de rest van mijn beursaanvragen (fulbright is prestigieus...) en natuurlijk voor mijn cash flow. het begint er zowaar een beetje op te lijken dat het lekker gaat lukken met al die beurzen.

inmiddels lukt het aanpassen hier maar matig: dat heeft voor het overgrote deel te maken met het feit dat ik niet naar kantoor hoef omdat er niks te doen is. eigenlijk had ik dus nog een weekje in nederland kunnen blijven... ik probeer mijn tijd hier maar nuttig te besteden aan het afstellen van mijn fiets (mijn remblokjes slijten tamelijk snel door de enorme hoeveelheid heuvels hier en mijn angst om daar - tussen het gemotoriseerde verkeer - heel snel van af te dalen) en aan het schrijven van mijn scriptie. en aan het lezen van boeken. en aan het maken van smoothies.

gister, toen ik een stukje ging fietsen (dat is trouwens erg vermoeiend vanwege de hoge luchtvochtigheid en temperatuur - ik ben telkens drijfnat), was ik wel even helemaal in mijn nopjes: ik had de nieuwste cd van hit me tv op mijn oren die d. me had meegegeven en voelde me als een amsterdamse fietser in den vreemde. erg aangenaam.

Geen opmerkingen: