woensdag 23 april 2008

fly away with me

het is nog een beetje aanmodderen op de nieuwe compound: ten eerste regent het nu iedere nacht en derhalve verandert de stad in een modderpoel: zo ook onze compound. ten tweede is er van alles nog steeds niet werkzaam. zo is er vandaag geen water, niet in de kraan en niet in de wc. ook valt de stroom om de haverklap uit, kunnen de deuren niet op slot en zijn de printers nog niet geinstalleerd. maar langzaam begint het er enigszins op te te lijken.

dit is de plek waar de vluchtelingen wachten totdat ze worden geholpen. het zijn twee banken naast elkaar: ze zitten rug aan rug. natuurlijk is dit veel te klein, derhalve zijn er links van dit plaatje ook nog allemaal banken waar ze kunnen zitten. het is eigenlijk best gezellig. soms moet ik door de wachtende vluchtelingen heen om iemand iets te vragen en dan word ik enorm aangestaard. alsof ik vliegtickets naar nederland in mijn zak heb, ofzo.

Geen opmerkingen: