dinsdag 5 februari 2008

toefl

god, jullie moeten wel denken: die heeft het hardstikke druk. het tegendeel, het tegendeel! in de kelder is het dus helemaal niet druk; ik zit bijvoorbeeld nu al een uur te wachten tot ik iets kan doen. wachten is niet per se mijn sterkste kant. derhalve lees ik maar wat files (dat mag je trouwens nooit tegen een vluchteling zeggen, dat ze een file hebben) en probeer bij te komen met het nederlandse nieuws. nou, en dat is heus niet altijd een pretje.

helaas heb ik nu 's avonds geen tijd om uit te gaan of andere sociale dingen te doen, aangezien ik deze week hard moet studeren voor mijn toefl-test die ik zaterdag hier zal maken. mijn engelse lees-, schrijf-, luister- en spreekvaardigheid wordt daarmee getest, en deze moet heel goed zijn wil ik naar columbia mogen. nu denk ik dat het wel gaat lukken, maar voor de zekerheid studeer ik er toch maar op.

Geen opmerkingen: