dinsdag 5 februari 2008

superrrrrrrr

jawel, vandaag is het super tuesday! wat zal deze dag ons brengen: clinton en mccain? of obama en romney? ik gok op de eerste combinatie. en vervolgens wint mccain de presidentsverkiezingen. zelfs ik vind hem namelijk sympathiek, en ik ben wel de meest linksige linkswing naar amerikaanse begrippen. jammer voor clinton. of zit ik fout en word het toch obama, omdat hij de laatste tijd in de polls enorm aan het inlopen is? zoals femke halsema ooit zei: peilingen zijn palingen (dat had vast iets te maken met de glibberigheid van de laatste en de negatieve peilingen voor de spreekster). we'll see.

--- nawoord 7 februari
mag ik even opmerken dat ik gelijk had, min of meer? clinton en mccain hebben de meeste afgevaardigden gekregen (niet per se de meeste staten).

Geen opmerkingen: