maandag 11 februari 2008

geluk zit in andere dingen, bijvoorbeeld in nijlpaarden

goed, vandaag dus de training om security claims te lezen. daar kan kan ik jullie helaas niks over vertellen, want het is allemaal dodelijk geheim. wat het direct weer spannend maakt. ik mag nu 1 claim per dag gaan doen (sommigen hebben er 40), en de rest van de tijd blijf ik voorlopig in de kelder. which doesn't make me happy. at all. maar allah.

ondertussen ben ik me al aan het verkneukelen op mijn reis aan het eind van mijn periode hier. aangezien mijn huisgenoot een congolese man heeft, die met zijn familie naar rwanda is gevlucht, en ze mij verteld heeft dat vooral rwanda erg mooi is, ga ik daar heen. ik kan dan ook bij deze familie overnachten (gastvrijheid!), wat scheelt in van alles. ik ga met de bus (als dat weer kan natuurlijk) langs het victoriameer naar uganda, en van daaruit naar rwanda. vervolgens naar burundi, en via tanzania (zanzibar!) weer naar nairobi. eigenlijk komt dit neer op het reizen rond het victoria meer.

dit meer is zo groot als ierland en het op 1 na grootste zoetwatermeer in de wereld. er zwemmen nijlpaarden in.

Geen opmerkingen: