vrijdag 25 januari 2008

stopbordjes

ik ben er! het is ongelofelijk, en weet niet zo goed waar ik moet beginnen. vlak voor de landingsbaan vlogen we over een kudde antilopen (of geiten, maar ik denk graag dat het antilopen zijn). eenmaal in de taxi - met de koffers, een hoera voor heathrow - werd ik ontzettend gelukkig. nairobi is enorm kleurrijk, overal zijn bloemen en palmbomen, de mensen zijn enorm vriendelijk, het is enorm warm, enorm enorm enorm. niet dat ik heel veel mensen heb hier om mee te praten, maar als dat wel zou kunnen, dan zou ik toch een beetje stil worden van alles.

er zijn heel veel dingen die me opvallen. bijvoorbeeld dat ze in de supermarkt (heel groot, met hopen bananen, maar ook 23 verschillende soorten ketchup) geen stopbordjes bij de kassa hebben. je moet zelf goed in de gaten houden welke spullen van wie zijn. en zo nog honderd duizend dingen, teveel om op te noemen. ik ben een beetje uitgeput van alles, het afscheid, de vliegreis, de mooiheid van alles hier, dankbaar dat ik er ben, pffff. later meer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He zus
Fijn dat je goed aangekomen bent. Nu maar eerst even een beetje acclimati-bijkomen.
Laat alles maar goed op je inwerken en leg het voor ons vast. Ben namelijk heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet. Heb je een goede overnachtingsplek?
Relax en take it easy.
Liefs
Maaike

Anoniem zei

Ha Evelien. Vermoeiende reis gehad? Lees net dat Koffi Annan nog niet erg succesvol is geweest. Kan je al skype? Zijn reuze benieuwd naar je verhaal. Doe voorzichtig laat alles goed doordringen in je brein.
Rob