woensdag 16 januari 2008

karma

i'm a bit confused. de nederlandse lobbyist die voor mij even zou navragen hoe de situatie in nairobi was, heeft een contact in brussel om hulp gevraagd, die vervolgens weer een mailtje naar zíjn contact in nairobi stuurde. vandaag kreeg ik een mailtje van deze man (uit nairobi dus) en het kwam hier op neer: de meeste stagiaires zijn na de kerst teruggekomen naar kantoor, 'het is hun beslissing, maar we zijn blij om ze te zien'.

wat?! deze stagiaires kunnen op een interne site van de vn om te zien hoe het met de veiligheid zit, maar omdat ik nog geen emailadres van unhcr heb, kan ik niet op deze site. oei, wat moeilijk. het is ongelofelijk druk op het unhcr-kantoor, dus ik wil vooral niet al te vaak die mensen daar lastig vallen met stomme vragen. karma, neh?

Geen opmerkingen: