vrijdag 18 januari 2008

ik ga!

hak! dat was de knoop. ik ga. ik ga! drie weken later dan gepland, maar desalniettemin, ik ga!

gister kreeg ik een mail van unhcr, dat ze mij graag wilden verwelkomen als ik mezelf er prettig bij voel om te gaan. welnu, daar heb ik gister goed over nagedacht, en ik heb met de nederlandse ambassade gesproken (die waarschijnlijk tot sint juttemis afraadt om te komen) en met wat mensen die nu in nairobi zijn of daar goed de weg kennen. op basis daarvan, en na het geheel nog eens overpeinsd te hebben met d, heb ik de knoop doorgehakt. ik ga!

volgende week donderdag, op dezelfde tijd als drie weken geleden. eerst naar londen, dan een nachtelijke vlucht naar nairobi. ik heb een kamer gereserveerd bij de sisters of the precious blood, en heb dan drie dagen om te acclimati-bijkomen alvorens op maandag aan het werk te gaan. eindelijk: ik ga!

Geen opmerkingen: