woensdag 13 mei 2009

mopje

het is geel en het hangt aan een wagen.

een banaanhangwagen.



ja hallo, wat verwacht u dan? dat ik op dit tijdstip (half 1) en in deze conditie (studerend voor het tentamen criminal adjudication) nog een zinnige bericht kan overbrengen? moet ik schrijven dat het meisje dat naast me zit heel erg stinkt omdat ze al bijna vier dagen onafgebroken studeert? (godsdank heb ik een eega die daar een stokje voor zou steken - voor het stinken dan he, want studiegewijs heb ik niks aan hem - hij wilde niet eens helemaal mijn uiterst boeiende paper over europees recht en verordeningen lezen - nu vraag ik u.) moet ik misschien iets vertellen over al die rechtzaken die uit mijn hoofd aan het leren ben (lang leve de supreme court van de vs, die allerlei belangrijke dingen bepaalt maar dan de dag erna met een standpunt komt die haaks op de vorige uitspraak staat)? wellicht iets over mijn afstudeertoga, die ik vandaag heb opgehaald en die opgepropt in mijn kluisje ligt waardoor ik straks in kreukels mijn diploma in ontvangst mag nemen?

nou, kan allemaal dus, maar mooi dat ik weer over ga tot de orde van de nacht.

3 opmerkingen:

Dory zei

Je kan het als toekomstig vn leider niet maken om verkreukeld rond te stappen! Opvouwbaar strijkboutje doet wonderen!

mam zei

ps. haal je de 40.000 bezoekers nog tijdens je VS verblijf?

Evelien zei

hoi mam,
ja dat leek me wel aardig! ik denk het wel, alhoewel ik tijdens mijn boston verblijf niet echt veel ga schrijven, denk ik.