zondag 17 augustus 2008

attentie attentie

wil de 5.000ste bezoeker zich straks even melden bij de beheerder?

--- update 18 augustus: het is inderdaad mysterieus, maar het is inderdaad ook eens fijn dat het mijn moeder niet is. wel jammer overigens, als nummer 5000 zich niet meldt. want een geheel verzorgde reis naar new york staat er voor hem / haar klaar (het vliegticket dient wel zelf betaald te worden), met twee overnachtingen in een fantastisch appartement hartje upper east side alwaar in bad gelegen kan worden en televisie gekeken kan worden op de drie zenders die we hebben. boeken en een ipod met heel veel michael jackson nummers staat geheel tot de beschikking van de gelukkige winnaar. daarnaast mag er ongelimiteerd eten besteld worden (dat dient wel zelf betaald te worden). als klap op de vuurpijl krijgt deze persoon ook nog eens een gratis metrokaart met genoeg credit om vier keer in en uit de metro te stappen! wat wil een mens nog meer. dus... we wachten vol spanning af.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig, nu eens een keer niet! Ik ben nummer 4999!

Anoniem zei

En ik 5001.

Anoniem zei

Hmm. Mysterieus...

Anoniem zei

Wil nummer 5000 zich bekend maken!!!???
Ik was het niet!!!

Eva Groen zei

Nu ik de prijzen heb gelezen was ik het!

Evelien zei

ik ga natuurlijk niet het hele crea personeel uitnodigen. wie? ik heb een individu nodig!