maandag 31 maart 2008

(i want you) back

een groot excuus is op zijn plaats, of althans, ik voel me erg schuldig. bijna een week hebben jullie, trouwe lezers, in het duister moeten tasten omtrent mijn bestaan. ik hoopte dat ik nu gewoon weer de draad zou kunnen oppakken, ware er niks gebeurd, maar ik besef ook wel dat dat eigenlijk te cru zou zijn, dat ik niet zo met jullie gevoelens kan en mag omgaan. vandaar het grote excuus. sorry.

de reden voor mijn virtuele afwezigheid is gelegen in het feit dat in nairobi het kantoor drie dagen van de stroom was afgesloten (in verband met de verhuizing) en dat de eerste drie dagen hier in nederland aan andere veel noodzakelijkere zaken moesten worden besteed. jawel, u hoort het goed, ik ben weer in nederland. voor een weekje, dat wel. mijn verblijf in deze kou alhier wordt genoodzaakt door twee gesprekken voor een studiebeurs. vanochtend daar de eerste van gehad, en blijkbaar was men dermate enthousiast dat terstond de beslissing werd genomen de beurs aan mijn persoontje uit te keren. ik ben nu dus 7.000 euro rijker! op naar de 50.000!

het is heerlijk om weer eventjes in het nederlandse te zijn, voornamelijk door het weerzien met d. heerlijk, heerlijk! maar ook het bezoekje aan familie, aan de gaeper en de enorme portie bitterballen van de zaak, aan crea met e., aan mijn studentenpartij met allemaal nieuwe gezichten, joepie! donderdag zijn de 15 minuten met fulbright aldaar, verder kan ik al mijn tijd besteden aan echt leuke dingen. en dat is dus ook genieten van het fietsen door amsterdam in het donker.

Geen opmerkingen: