maandag 21 januari 2008

96 liter

ik ben een vrouw van de wereld. zo voelde ik mij althans toen ik door de kalverstraat liep met mijn net-aangeschafte-in-de-uitverkoop-96-liter-koffer-op-wieltjes. 96 liter dus, dat is geen kattenpis! ik neem naast deze unit tevens een grote rugzak mee, voor de laatste drie weken: daar kan ik dan mooi mee gaan reizen. zo'n rugzak is natuurlijk leuk, maar die koffer, jemig die koffer. ik ben er nu al verliefd op, en dan zit er nog niet eens iets in! het kan dus alleen nog maar mooier worden, tussen mijn koffer en mij.

vanmiddag heb ik ook nog even snel allerlei andere nuttige zaken aangeschaft, waaronder bagagelabels, een verloopstekker, allemaal degelijke t-shirts (id est: geen decolleté, geen blote-rug-bij-bukken) en een f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h-e spijkerbroek (in de uitverkoop!). jongens, wat is het leven mooi. als meneer annan nu ook nog even zijn best doet, dan kan het niet meer stuk.

Geen opmerkingen: